esmaspäev, 15. detsember 2014

Armsad s6brad,

mul on nii hea meel, et olete lugenud mu Brasiilia-blogi v6i 6igemini, et olete tahtnud olla kursis minu t2iesti teistmoodi eluga Salvadoris. See t2iesti teistsugune kaks ja pool kuud on kahe p2eva p2rast l2bi. Olen veetnud viimased 6htud armsate inimestega ja j2tnud hyvasti Sveitslannadega, kes on mulle v2ga armsaks saanud. Minus on v2ike osa kurbust. Kahju on lahkuda sellest kodus ja Paulost ning Silasest, kellest on mulle saanud teine perekond. Siiski on kojutulemise p6nevus ja r66m hetkel veel nii palju suur, et kaalub selle nukruse yle. Eks Salvador linnana on mulle saanud ju ka v2ga tuttavaks ning tundub imelik, et v6ib-olla ma ei tule siia enam tagasi. Ma loodan, et see siiski nii ei ole. Tahan kindlasti tulla ja tahaksin tutvustada seda elu siin teile ka p2riselt, mitte blogi vahendusel.

Salvadoris viibimine tekitas tegelikult minus veel rohkem p6nevust kylastada kunagi Rio de Janeirot, mis oli tegelikult ka minu esimene m6te, kui tekkis tahtmine Brasiiliasse tulla. Brasiilia on ju nii suur ja korraga k6ike n2ha ja kogeda ei ole lihtsalt v6imalik. Mina tutvusin ju ka tegelikult ainult v2ga v2ikese osaga Brasiiliast ja Salvadorist.
Aga mida see kogemus siis mulle andnud on? Kuhjaga kultuuri- 6ppinud tundma uusi maitseid ja toite, mille olemasolust varem ei olnud teadlik. 6ppinud suhtlema portugali keeles, mis oli ka yks siia tulemise eesm2rke. Minu portugali keele oskus siia tulles ei ole v6rreldavgi sellega, kuidas suudan selles keeles vestelda praegu. Loomulikult on palju teemasid, milles kaasa r22kimisel puudub mul s6navara, kuid selleks tulebki Eestis 6ppimist j2tkata. 6nneks on mul ju s6pru palju, kellega oma portugali keelt pidevalt arendada.
Ka tantsuline kogemus, mille siit olen saanud, on hindamatu. Saingi osa t2pselt sellest, mida ette kujutasin ja soovisin. Tutvusin kahe uue tantsuga, milles mul varasem kogemus puudus (Silvestre'i tehnika ja kaasaegne-afro), sain arendada oma fyysist ning tunda sellest k6igest r66mu. Loomulikult ka palju inspiratsiooni tantsimise j2tkamiseks!
Minu pandeiro, mis minuga kaasa reisis, on leidnud palju kasutust. Olen nautinud k6iki kontserte ja kodust muusikat, mille eest olen t2nulik Paulole ja Silasele, kes T6ESTI tunnevad ja teavad k6ike Salvadori muusikaelu kohta. Nad on ka teinud mind tuttavaks mitmete artistidega, kelle muusika on mulle v2ga meeldima hakanud.
Ja siis k6ik need vahvad inimesed, kellega siin v2hemal v6i rohkemal m22ral kokku olen puutunud. Kontakt m6nede inimestega on loomulikult olnud pealiskaudsem ning k6iki inimesi oma s6pradeks ei pea. Siiski on m6ned erilised, kes j22vad kindlasti osaks minu elust.

Sellise kogemustepagasiga ma koju tulengi. Olen t2nulik Brasiiliale, sain t2pselt sellise kogemuse, mida otsisin, tahtsin ja soovisin. Loomulikult on palju palju rohkem r22kida. Siia kirjutada k6igest ei jaksa. Ylej22nust saan teile jutustada Eestis! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar