esmaspäev, 6. oktoober 2014

Esimesed muljed

Armsad kodused,

olen ilusasti j6udnud L6una-Ameerikasse, Bahia osariiki, Salvadori linna, Rio Vermelho (t6lkes punane j6gi) linnaossa, kodust umbes 10 000 km kaugusele. K6ik asjad siin on teisiti- ilm niiske ja kuum, linn lärmakas, liiklus kaootiline, putukad, sääsed, ahvid puu otsas ja nii edasi. Tegelikult läheb mul hästi. Olen väga armsas korteris, armsate inimestega. Elan hetkel koos Paulo (vahel ka tema venna Silase) ja saksa tüdruku Lornaga. Paulo on laulja, trummar ja percussionist ehk v6ite arvata, kui 6igesse kohta ma sattusin. Minu esimesed päevad ongi olnud täis muusikat- kodus ja väljas. Esimese 6htu väljas veetsime modernse kunsti muuseumi 6uel kontserti kuulates. Tegelikult oli tegemist juba 20 aastat toimuva jam-sessioniga, kus saavad mängida k6ik kes soovivad.. Muusikute professionaalsus oli nii hämmastav, et minul ei oleks seal laval olnud midagi teha. :) Hiljem käisime veel ühel kontserdil, kus esinesid ka minu korterikaaslased Paulo ja Silas. Ka nemad on vägevad muusikud. Tol 6htul j6in ka oma esimese Caipirinha (Brasiilia rahvuskokteil, valmistatakse Cachacast, mis on suhkruroost valmistatav alkohol). Maitses täpselt nagu Brasiilia!

Raske on kirjeldada igat sündmust, sest detaile on nii palju. Mida veel p6nevat? Sattusin juhuslikult siia presidendivalimiste ajaks ehk tänavad olid valimisflaiereid täis ja igal pool käis k6va reklaam. Eile 6htul käisimegi kogemata Lorna ja tema saksa s6brannaga ühel valimispeol, mis oli ilmselt k6ige intensiivsem ja lärmakam pidu, kus kunagi käinud olen.. Vahva oli see, et koos pidutsesid noored ja vanad!

Eile sain ka oma esimese rannakogemuse- lained hiigelsuured, ookean helesinine ja loomulikult ei puudu randadest ka jalgpall. Rand asub minu kodust umbes 700 meetri kaugusel. :)

M6ned toredad faktid veel:
-Meie korteri elutoa akna taga, amenduira puu otsas elab üks väike ahvipoiss/tüdruk, ei tea, kes piiksub hommikust 6htuni.

-Minu toas elavad lisaks minule ka sipelgad, m6ned ämblikud ja imepisikesed sääsed, keda lihtsalt ei ole v6imalik tabada.

-Bussiga s6itmine on füüsiline treening, sest pead kahe käe ja jalgadega igast v6imalikust kohast kinni hoidma, muidu lendad pikali.

-Elu on odav- bussipilet igale poole 2.80 reaali ehk umbes 0.70 eurosenti. Kokteilid 5-6 reaali ehk 2 eurot v6i vähem.

-Toidupoes on ilmselt k6ige ilusam ja suurem värskete puu-ja juurviljade lett, mida kunagi näinud olen. Vähemalt veerandit nendest viljadest ei oska ma nimetada ega ole kunagi näinud.

Vot nii. Praeguseks vist k6ik, sai enam-vähem k6ik oluline kirja!

Igatsen teid k6iki.

Varsti jälle, koos piltidega,

A.

1 kommentaar:

  1. Ah kui lahe! Püüdsin kirjeldatut endale ette kujutada, eriti seda randa ja neid puuvilju :) Naudi!!

    VastaKustuta