reede, 31. oktoober 2014

Tere-tere,

ongi oktoober l6ppenud, j6ulud j6uavad j2rjest l2hemale ja siin l2heb aina suvisemaks ja kuumemaks. Ei tea kyll, kuidas see praeguse 28 kraadi juures v6imalik on, aga eks saab siis n2ha.

Viimastel n2dalatel on meil kodus k2inud palju rahvast, sest Silas valmistub 4.novembril toimuvaks kontserdiks. Sel n2dalavahetusel k2ib tihe t66 ja proovide tegemine, sest kontsert tuleb suur, suure koosseisuga ja vanalinnas, kus k6igil soovijatel on v6imalus kuulama minna. V2ga huvitav on seda protsessi k6rvalt j2lgida. Laulud hakkavad juba p2he kuluma ja tore on n2ha, kui 6nnelik ja p6nevil Silas ise on! Et te natuke aimu saaks temast ja tema muusikast, siis vaadake palun seda linki:

https://www.youtube.com/watch?v=gBvTUA7oS7o

J2rgnevad p2evad ongi tulemas kuidagi v2ga musikaalsed, sest t2na 6htul esineb minu s6branna Livia Mattos b2ndiga samuti vanalinnas. Kontserdite yle saab ainult r66mu tunda! Eks minu elu siin pakatabki kultuurist. K2in viis korda n2dalas tantsutrennides, kontserdid ja muusika sinna juurde. Vahva on see, et olen hakanud endale kodus ka kohalikku s66ki 6htu-ja l6unas66giks tegema.. Nagu kohalik. See k6ik, eelpool nimetatu, ongi minu arvates Bahia ilu ja v6lu. N2iteks visuaalset ilu on siin v2he. Ookeani22rsed alad, m6ned yksikud erilised hooned, mis on tavaliste elamute vahele 2ra eksinud ning teatud osas ka vanalinn. Ylej22nu pakatab vaesusest. Aga Salvadori ilu ongi see kultuur, mida kohalikud v2ga hoiavad ja v22rtustavad. Minu kui eestlase jaoks on v2ga eriline n2ha, et inimesed s66vadki iga p2ev autentset Bahia toitu ning kuulavad ka kohalikku muusikat.
K6ige selle juurde kuuluvad siin ka m6ned raamatud, aga yks neist v22rib eriliselt esilet6stmist:


Loomulikult tegin ka selle pildi p6hjusega. Taustal on minu armsa s6bra Tuuli kingitud padjapyyr, et ikka iga p2ev, kui tuttu l2hen, meenutaks see mulle Eestit. Raamatu kinkis mulle minu armas klassijuhataja Ingrid (h2sti oskas valida, eks :)) ning sinna juurde sobib ideaalselt armsa Helerini kingitud j2rjehoidja, kus peal on yks tydruk ja see tydruk on t2pselt, nagu mina Brasiilias. T2iuslik kombinatsioon!

Ja selle k6ige yle olen v2ga 6nnelik!

A.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar