neljapäev, 23. oktoober 2014

Viimaste p2evade jooksul sain j2lle aru, kui 6igesse kohta elama olen sattunud. Igal inimesel on oma muusikamaitse ja sellist asja, nagu 6ige muusika, ei ole olemas. AGA kui kodus olles hakkavad korterikaaslased Paulo ja Silas oma lemmikartistide lugusid mulle Youtube'ist n2itama ja tuleb v2lja, et nende seas on ka minu lemmikud (n2iteks Mayra Andrade, Carlinhos Brown, Sara Tavares), siis tekib kyll tunne, et olen nendega samal rajal ja Eestis ennast 6ige muusikaga kursis hoidnud. Sarnane 2ratundmishetk tekib siis ka, kui kodus k6lavad samad lood, mis k6lasid kolm aastat igal teisip2va 6htul Clazzis, Brazilian night'idel. Just seal k2ies minu armastus ja huvi brasiilia muusika vastu alguse saigi, nii et ait2h selle eest Denisele, Jamesile, Jeile ja Dimale! Melanhoolsemat ja m6tlikkumat nooti hoiab siin Jaagup Kreemi lugu "Torm" Inese esituses. Miks ma seda mainin? Ma pole ammu olnud muusikast nii liigutatud. Kes ei ole n2inud/kuulnud, vaadake/kuulake!

Paulo ja Silas on mulle juba nagu oma vennad, hoiavad, hoolitsevad ja muretsevad minu p2rast. Meie kodus on kombeks pidevalt seda hoolivust ka v2lja n2idata. Kodunt lahkudes, hommikul t6ustes v6i magama minnes tehakse p6semusi ja kalli. Yhel 6htul aga, kui olin juba magama l2inud, tuli meelde, et unustasime Pauloga tema, minu ja tema tydruks6bra riided pesumasinast v2lja v6tta. Tulin voodist uuesti v2lja, v6tsime riided pesumasinast ja panime kuivama. K2isin veel korra tualetis ja kui v2lja tulin, oli Paulo google translate'i abil t6lkinud ei tea missuguse portugalikeelse v2ljendi ja ytles mulle eesti keeles: "Suur kiindumus!" :D Ma hakkasin muidugi naerma, ytlesin, et sa ilmselt tahtsid 6elda, et kallis oled v6i midagi sellist, t2nasin, kallistasin teda ja l2ksin uuesti magama.

Natuke eilsest 6htust ka. V6tsin eelnevalt yhendust selle saksa tydruku Lorna poiss-s6bra Felipega, kes elab Salvadoris ja on tantsija-tantsutreener. P66rdusin tema poole sooviga leida m6ni p6nev trenn. Eile siis k2isingi vanalinnas, kohas nimega FUNCEB (Fundação Cultural do Estado da Bahia) afro-contemporary tantsutrennis. Tegemist oli trenniga, kus olid yhendatud aafrika liikumised  kaasaegse tantsuga ning muusika ei tulnud arvutist ega CD-plaadi pealt! Saali nurgas m2ngis kuuest liikmest koosnev saateb2nd :) I-me-li-ne! P2rast tundi selgus, et Felipe elab minuga samas kandis ning et ma 6htul yksinda bussiga ei peaks s6itma, viis ta mind koju. Mitte autoga, vaid motorolleriga! S6itsin esimest korda, kiiver ilusti peas, soe 6htu ja Salvadori t2navad! Superm6nus.

Kui v2ikene kylmetus k6rvale j2tta, on endiselt k6ik ilus ja hea. Eestit igatsen ka, v2ga.

A.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar