esmaspäev, 27. oktoober 2014

Tere j2lle,

valimised on Brasiilias selleks korraks l2bi ning riigijuhiks valiti taas president Dilma Rousseff. Tema toetajaskond oli v2ga kindel tema v6idus, kuid imepisike protsent tulemuste vahel tekitas paljudes siiski natuke 2revust. Valimiste t6ttu oli ka pyhap2vane meeleolu siin veidi teistsugune-tavap2rasest l2rmakam, t2navad olid t2is ilutulestikku ja Dilma v6idtu t2histavat rahvast.

Eilse valimisp2eva veetsin kahe Šveitsi tydrukuga, kellega tutvusin tantsutundides k2ies. Nad 6pivad siin teisel kursusel tantsu ja v6in 6elda, et nad ei ole v2ga 6nnelikud. V2ga huvitav oli neid kuulata ja nendega jagada neid samu emotsioone, mida ise siin kuu aja jooksul olen tundnud. P6hiliselt oli juttu kultuurierinevustest, linna suurusest, t66 hankimise v6imatusest, sellest, kuidas inimesed siin vahel ei neid ei m6ista ja kui raske on neil kodust Salvadori tagasi tulla. Nii et v2hemalt pool siinsete 6pingute ajast on m66dunud raskustes ning teadmine, et varsti saab koju, annab neile energiat juurde. Aga eks ongi nii, et k6igile see keskkond siin elamiseks ei sobi. Mina veedan siin ainult kaks ja pool kuud, mis ei ole yldse pikk v6rreldes aastaga. Aga teatud osas jagan nende emotsiooni kyll. Siin on nii palju asju, mis mulle meeldib. Bahia pakatab kultuurist, muusikast, tantsust, soojusest, heast s66gist, s6bralikest inimestest ja paljust muust. Aga kui iseendalt kysida, et kas ma kujutaksin ennast siin yksi elamas ette? Ei kujutaks. Ainult siis, kui ma saaksin seda k6ike jagada teiega, aga see ju ei ole reaalsuses v6imalik.

Siiski naudin ma seda aega siin v2ga ja v6tan siinolemisest k6ik, mida Salvadoril mulle pakkuda on. Juba on tekkinud teatav rutiin ja ma tunnen ennast siin v2ga mugavalt. K2in trennis, rannas, jalutan, olen yksi, joon v2rskelt pressitud mahla (eile j6in n2iteks esimest korda viinamarja-ananassi-mandariini mahla :)), s66n kohalikke toite ja puuvilju, kuulan muusikat ja m2ngin pilli, sest see lihtsalt ymbritseb 24/7. Vahel on m6nus lihtsalt kodus ka olla.

Ikka sooja ja p2ikest teile sinna soovides,

A.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar